De grote reis gaat bijna beginnen..aftellen! - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van suzanne lievense - WaarBenJij.nu De grote reis gaat bijna beginnen..aftellen! - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van suzanne lievense - WaarBenJij.nu

De grote reis gaat bijna beginnen..aftellen!

Door: Suus

Blijf op de hoogte en volg suzanne

14 Mei 2015 | Nederland, Middelburg

Lieve familie en vrienden,

Het grote avontuur gaat bijna beginnen, morgen nog 1 dagje werken en dan 1,5 maand vrij. Niet gedacht dat het sneller dan verwacht van start zou gaan.

Afgelopen twee weken belandde er steeds meer spulletjes in de 'hoek van de slaapkamer' met de bestemming: voor mijn Italie reis. Super leuk dat ik van iedereen iets mee kreeg voor op reis. Van cd's tot reisboekjes en van tropendagboekje (Floor ;)) tot campinglamp en drop, wegenboeken, tent (wel zo handig! thanks lieverd ik ga je missen)). En mocht ik Nederland missen dan heeft Khatidja nog iets in petto, ik ben benieuwd ;) Freda, de brieven en cadeautjes ben ik heel benieuwd naar, dank je wel!

Zondag 17 mei 2015 zal ik vertrekken vanaf Koudekerke naar Zwitserland voor de eerste stop, Luzerne. Hier zal ik twee nachtjes blijven om dan (als het goed is) binnen 3 uurtjes aan te komen bij het Como meer. Vanaf dan is het volledig op de bonne fooi. In Venetie staat een leuke gerenoveerde studio tot onze beschikking met dakterras! Tevens heb ik van vrienden en kennissen nog tips/ adressen gekregen om te verblijven dan wel een kookcursus te doen. En Stephanie, de boodschappenlijst ligt klaar.

Pa en ma, gaat helemaal goed komen deze reis, dont worry! ik ga keihard genieten: Dolce far niente voor komende tijd!

Bon viaggio! Arriverdeci! Saluti!

Suzanne


  • 14 Mei 2015 - 17:43

    Stefanie :

    Leuk stukje Suus! Heb je Ciao Tutti nog gehoord? Zou wel leuk zijn he!
    Xxx Stefanie

  • 15 Mei 2015 - 08:06

    Anne:

    Het is bijna zo ver!! Ik ben benieuwd naar alle verslagen :-) :-) Go pinguin!! Xxxxx

  • 16 Mei 2015 - 22:18

    Myla:

    Zo leuk. Have fun!!!

  • 17 Mei 2015 - 21:32

    Johan En Angela :

    Lieve suus een geweldige reis gewenst. Geniet en hou ons op de hoogte van je belevenissen. Liefs Johan en Angela

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

suzanne

Actief sinds 24 Okt. 2014
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 3265

Voorgaande reizen:

17 Mei 2015 - 30 Juni 2015

rondreis italie

Landen bezocht: