Leef in Luzerne Zwitserland! - Reisverslag uit Luzern, Zwitserland van suzanne lievense - WaarBenJij.nu Leef in Luzerne Zwitserland! - Reisverslag uit Luzern, Zwitserland van suzanne lievense - WaarBenJij.nu

Leef in Luzerne Zwitserland!

Door: Suus

Blijf op de hoogte en volg suzanne

17 Mei 2015 | Zwitserland, Luzern

Hi hi!

Na mijn vertrek vanochtend ben ik aangekomen op mijn eerste bestemming. Onderweg een paar keer gestopt voor een hapje en drankje (met dank aan Jolanda en Khatidja, alleen mn hawai slinger nog niet om gehad Jo). Goede reis gehad, geen vertraging of files, het is een fijne route om te rijden.

Mijn eerste verslag vanuit het buitenland en wel vanuit Zwitserland, Luzerne. Heel mooie omgeving hier, de Pilates berg 'in de achtertuin' en te zien vanaf het dakterras van het pand waar ik nu een kamer heb gehuurd (fotos volgen). Op loopafstand een mooi park en haventje. Het dakterras is wel erg gaaf, je ziet de bergen, het stadje zelf en 's avonds overal lichtjes (love it!) en dan heb ik het nog niet over de sterren op een heldere avond... met een wijntje en kaasje erbij! Vakantie it is!

Rond het meer is een mooie route om te hardlopen, ik ga mn schoentjes morgen weer eens onderbinden. Het ritme is er een beetje uit maar gelukkig heb ik er nu genoeg tijd voor en heb ik een lieve sportieve coach die mij stimuleert door zijn sportieve zelf te zijn :) Thanks Ro!

Andrea is super vriendelijk en gastvrij. Bij mijn aankomst eerst opgefrist en de thee stond erna al klaar. Na de thee een kleine rondleiding gehad door Luzerne en zwanen gevoerd bij het meer. En ik heb mijzelf een gratis sportles Jazzercise bezorgt (Andrea geeft maandagavond les). Er zit hier een super bakker om de hoek dus die sportles komt goed uit!

Natuurlijk kan ik de 'achtertuin' niet laten voor wat die is en zal ik morgen met een kabelbaan de Pilates berg opgaan. Dat is hier paar minuten vandaan. 's Middags neemt Andrea me mee naar wat cafeetjes en tentjes om thee te drinken.

Dinsdagochtend vroeg zal ik doorrijden voor t echie: startende bij het Como meer met mn tentje op de pak (professioneel tenten invouw cursus van prof Olde gehad dus dat komt goed!).

Voor nu mijn ogen sluiten, morgen een avontuurlijke dag tegemoet!

A presto!

Suus




  • 22 Mei 2015 - 20:23

    Marianne:

    Hi Suus,

    Goed begin! Klinkt super allemaal! Geniet van deze mooie en bijzondere tijd!!

    Liefs van de Meijers-tjes

  • 22 Mei 2015 - 21:39

    Angela :

    Lieve suus, Wat geniet je al zo te lezen... heerlijk.. hopen dat je veel mooie dingen zult zien, hou ons op de hoogte ;-) Zo genieten wij ook een beetje mee. Save traveling bella bella ciao knuffel, van johan en angela

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

suzanne

Actief sinds 24 Okt. 2014
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 3264

Voorgaande reizen:

17 Mei 2015 - 30 Juni 2015

rondreis italie

Landen bezocht: